2012/08/14

Үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгааны дүн. 2012 оны 07 дугаар сар.

Чанарын албанаас 2012 оны 07 дугаар сард хэвтэн эмчлүүлэгчдээс авсан сэтгэл ханамжийн судалгаагаар үйлчлүүлэгсдийн сэтгэл ханамж 81.5%-тай байна.
Тусламж үйлчилгээний хүндрэл, бэрхшээл 6 төрлийн 17 гарсан.
Ажил сайжруулах санал, хүсэлт 22 ирсэн.
Өмнөх сартай харьцуулахад:
  • Сэтгэл ханамж 7.5 % буурсан.
  • Тусламж үйлчилгээний хүндрэл, бэрхшээл 30-р буурсан.
  • Нэр заагдсан гомдол нэг ирсэн.
  • Эм тарианы тасалдал гараагүй.
  • 143 талархал ирсэн, өмнөх сараас 6-р цөөрсөн.
  • ТҮХБ-ийн ихэнх нь дараалал их байсан гэсэн дүн гарлаа.

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

сэтгэгдэл үлдээж буйд баярлалаа. Таны бичсэн сэтгэгдэлд удахгүй хариу үлдээх болно.