2012/10/01

Ҫ ÀÉÌÃÈÉÍ ÍÝÃÄÑÝÍ ÝÌÍÝËÃÈÉÍ ÒÓÑËÀÌÆ ¯ÉË×ÈËÃÝÝÍÈÉ ×ÀÍÀÐÛÍ ÀËÁÀÍÛ ÌÝÄÝÝËÝË



Чанарын албанаас 2012 оны 09 дугаар сард эмчлүүлэгчсдээс авсан сэтгэл ханамжийн судалгаагаар үйлчлүүлэгсдийн сэтгэл ханамж 97%-тай.

Тусламж үйлчилгээний хүндрэл бэрхшээл  23, тусламж үйлчилгээ цаг хугацаанд үзүүлсэн байдал, эмчилгээ үйлчилгээний чанар-0.1%, эмчилгээний хоолны чанар 0,3% дээшилсэн, өрөө тасалгааны тав тухтай байдал 0.3%-буурсан, цэвэрлэгээ үйлчилгээ 0.2%-р буурсан үзүүлэлттэй, талархал-155, санал хүсэлт 23, гомдол-2.

Өмнөх сартай харьцуулбал:

  • Сэтгэл ханамж өмнөх сараас 9 хувь дээшилсэн.
  • Тусламж үйлчилгээний хүндрэл бэрхшээл 8-р  өссөн
  • Нэр заагдсан гомдол-2 болж 1-р өссөн
  • Талархал 24-р өссөн
  • Ажил сайжруулах санал-23 ирсэн. 
  • Эм тарианы тасалдал 10 хүнд 6 нэр төрлөөр тохиолдож 4-р нэмэгдсэн. 
  • Эмчилгээ тусламж үйлчилгээний чанар 0.1-0.2 хувиар дээшилсэн боловч цэвэрлэгээ, үйлчилгээний чанар өрөө тасалгааны тав тухтай байдал 0.2-0.3 хувиар тус тус буурсан байна.
  • Эм тариа тасарсан шалтгаан нь энэ сарын  17-21-нд санхүүжилт байхгүйн улмаас эм тариа татаж чадаагүйгээс үүссэн  байна. 

Мэдээлэл бичсэн: Чанарын  лавлагаа мэдээллийн ажилтан Д.Батнасан  

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

сэтгэгдэл үлдээж буйд баярлалаа. Таны бичсэн сэтгэгдэлд удахгүй хариу үлдээх болно.