Чанарын албанаас 2012 оны 09 дугаар сард эмчлүүлэгчсдээс авсан сэтгэл ханамжийн судалгаагаар үйлчлүүлэгсдийн сэтгэл ханамж 97%-тай.
Тусламж үйлчилгээний хүндрэл бэрхшээл 23, тусламж үйлчилгээ цаг хугацаанд үзүүлсэн байдал, эмчилгээ үйлчилгээний чанар-0.1%, эмчилгээний хоолны чанар 0,3% дээшилсэн, өрөө тасалгааны тав тухтай байдал 0.3%-буурсан, цэвэрлэгээ үйлчилгээ 0.2%-р буурсан үзүүлэлттэй, талархал-155, санал хүсэлт 23, гомдол-2.
Өмнөх сартай харьцуулбал:
- Сэтгэл ханамж өмнөх сараас 9 хувь дээшилсэн.
- Тусламж үйлчилгээний хүндрэл бэрхшээл 8-р өссөн
- Нэр заагдсан гомдол-2 болж 1-р өссөн
- Талархал 24-р өссөн
- Ажил сайжруулах санал-23 ирсэн.
- Эм тарианы тасалдал 10 хүнд 6 нэр төрлөөр тохиолдож 4-р нэмэгдсэн.
- Эмчилгээ тусламж үйлчилгээний чанар 0.1-0.2 хувиар дээшилсэн боловч цэвэрлэгээ, үйлчилгээний чанар өрөө тасалгааны тав тухтай байдал 0.2-0.3 хувиар тус тус буурсан байна.
- Эм тариа тасарсан шалтгаан нь энэ сарын 17-21-нд санхүүжилт байхгүйн улмаас эм тариа татаж чадаагүйгээс үүссэн байна.
Мэдээлэл бичсэн: Чанарын лавлагаа мэдээллийн ажилтан Д.Батнасан
0 сэтгэгдэл:
Post a Comment
сэтгэгдэл үлдээж буйд баярлалаа. Таны бичсэн сэтгэгдэлд удахгүй хариу үлдээх болно.