Судалгааны аргачлалын дагуу авсан үйлчлүүлэгчдийн 6 сарын судалгааны дүнгээс :
- .Байгууллагын соёл сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 73% болж, 13%-р,
- Эмнэлгийн мэргэжилтний ёс зүй, үйлчилгээний соёл сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 75% болж, 15%-р,
- Тусламж үйлчилгээний чанар, аюулгүй байдал сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 52% болж, 8%-р,
- Удирдлага зохион байгуулалт сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 67% болж, 17%-р,
- Тэгш байдал, ашиг сонирхолын зөрчилгүй гэсэн үнэлгээний дундаж 80% болж, 3%-р тус тус өссөн үзүүлэлттэй гарлаа.
11 нэр төрлийн эм тариа 17 үйлчлүүлэгчдэд тасарсан байна.
Талархал 54 ажилтанд 144.Санал хүсэлт 28-г хүлээн авснаас 14 нь буюу 50%нь эмнэлгийн засвар, тохижилтийг сайжруулах тухай санал хүсэлт гаргасан байна.
Чанарын алба.
0 сэтгэгдэл:
Post a Comment
сэтгэгдэл үлдээж буйд баярлалаа. Таны бичсэн сэтгэгдэлд удахгүй хариу үлдээх болно.