2014/04/14

Үйлчлүүлэгчдийн 3 сарын сэтгэл ханамжийн судалгааны дүнгээс:

·        Байгууллагын соёл сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 50%, дунд гэсэн үнэлгээний дундаж 49%,
·        Эмнэлгийн мэргэжилтний ёс зүй, үйлчилгээний соёл  сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 51%, дунд гэсэн үнэлгээний дундаж 47%, муу гэсэн үнэлгээний дундаж 2%,

·        Тусламж, үйлчилгээний чанар аюулгүй байдал сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 49%, дунд гэсэн үнэлгээний дундаж 47%, муу гэсэн үнэлгээний дундаж 4%,
·        Удирдлага зохион байгуулалт сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 43%, дунд гэсэн үнэлгээний дундаж 51%,муу гэсэн үнэлгээний дундаж 6%,
·        Тэгш байдал,  ашиг сонирхлын үнэлгээ ашиг сонирхлын зөрчилтэй гэсэн 11%, үгүй гэсэн 58%, мэдэхгүй гэсэн 30 % нь хариулсан.
Ерөнхий сэтгэл ханамж сайн 48%, дунд 49%, муу гэсэн 3%.Эм  тариа 16 хүнд 14 нэр төрөл.Талархал 49 ажилтан, хамт олонд 125.Санал хүсэлт 12 чиглэлээр 19 санал хүсэлт гарснаас эмнэлгийн тусламж үйлчилгээний талаар 11 буюу 57% , эмнэлгийн тохижилт үйлчилгээний талаар 7 буюу 36% эзэлж байна.Өмнөх сарын дүнтэй харьцуулбал  байгууллагын соёл сайн гэсэн үнэлгээ 12%-р , эмнэлгийн мэргэжилтний ёс зүй, үйлчилгээний соёл сайн гэсэн үнэлгээ 8%-р , тусламж үйлчилгээний чанар аюулгүй байдал сайн гэсэн үнэлгээ 3%-р , удирдлага зохион байгууллат сайн гэсэн үнэлгээ 14%-р тус тус өссөн байна.Ашиг сонирхлын зөрчил 11 % нь тийм,  58% нь үгүй, 30% нь мэдэхгүй гэж хариулсан нь өмнөх сарын дүнтэй харьцуулбал 3-6%-р тус тус буурсан. Чанарын алба 

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

сэтгэгдэл үлдээж буйд баярлалаа. Таны бичсэн сэтгэгдэлд удахгүй хариу үлдээх болно.