·
Байгууллагын соёл
сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 50%, дунд гэсэн үнэлгээний дундаж 49%,
·
Эмнэлгийн
мэргэжилтний ёс зүй, үйлчилгээний соёл
сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 51%, дунд гэсэн үнэлгээний дундаж 47%, муу
гэсэн үнэлгээний дундаж 2%,
·
Тусламж,
үйлчилгээний чанар аюулгүй байдал сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 49%, дунд гэсэн
үнэлгээний дундаж 47%, муу гэсэн үнэлгээний дундаж 4%,
·
Удирдлага зохион
байгуулалт сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 43%, дунд гэсэн үнэлгээний дундаж
51%,муу гэсэн үнэлгээний дундаж 6%,
·
Тэгш байдал, ашиг сонирхлын үнэлгээ ашиг сонирхлын
зөрчилтэй гэсэн 11%, үгүй гэсэн 58%, мэдэхгүй гэсэн 30 % нь хариулсан.
Ерөнхий сэтгэл ханамж сайн 48%,
дунд 49%, муу гэсэн 3%.Эм тариа 16 хүнд 14 нэр төрөл.Талархал 49 ажилтан, хамт олонд
125.Санал хүсэлт 12 чиглэлээр 19
санал хүсэлт гарснаас эмнэлгийн тусламж үйлчилгээний талаар 11 буюу 57% ,
эмнэлгийн тохижилт үйлчилгээний талаар 7 буюу 36% эзэлж байна.Өмнөх сарын дүнтэй
харьцуулбал байгууллагын соёл сайн гэсэн
үнэлгээ 12%-р , эмнэлгийн мэргэжилтний ёс зүй, үйлчилгээний соёл сайн гэсэн
үнэлгээ 8%-р , тусламж үйлчилгээний чанар аюулгүй байдал сайн гэсэн үнэлгээ
3%-р , удирдлага зохион байгууллат сайн гэсэн үнэлгээ 14%-р тус тус өссөн
байна.Ашиг сонирхлын зөрчил 11 % нь
тийм, 58% нь үгүй, 30% нь мэдэхгүй гэж
хариулсан нь өмнөх сарын дүнтэй харьцуулбал 3-6%-р тус тус буурсан. Чанарын алба
0 сэтгэгдэл:
Post a Comment
сэтгэгдэл үлдээж буйд баярлалаа. Таны бичсэн сэтгэгдэлд удахгүй хариу үлдээх болно.