2014/07/23

Үйлчлүүлэгчдийн 6 сарын сэтгэл ханамжийн судалгааны тойм


Судалгааны аргачлалын дагуу авсан үйлчлүүлэгчдийн 6 сарын судалгааны дүнгээс :
  • .Байгууллагын соёл сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 73% болж, 13%-р,
  • Эмнэлгийн мэргэжилтний ёс зүй, үйлчилгээний соёл сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 75% болж, 15%-р,
  • Тусламж үйлчилгээний чанар, аюулгүй байдал сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 52% болж, 8%-р,
  • Удирдлага зохион байгуулалт сайн гэсэн үнэлгээний дундаж 67% болж, 17%-р,
  • Тэгш байдал, ашиг сонирхолын зөрчилгүй гэсэн үнэлгээний дундаж 80% болж, 3%-р тус тус өссөн үзүүлэлттэй гарлаа.
Үйлчлүүлэгчдийн ерөнхий сэтгэл ханамж 74% болж, 9%-р өссөн.
11 нэр төрлийн эм тариа 17 үйлчлүүлэгчдэд тасарсан байна.
Талархал 54 ажилтанд 144.Санал хүсэлт 28-г хүлээн авснаас 14 нь буюу 50%нь эмнэлгийн засвар, тохижилтийг сайжруулах тухай санал хүсэлт гаргасан байна.
Чанарын алба.

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

сэтгэгдэл үлдээж буйд баярлалаа. Таны бичсэн сэтгэгдэлд удахгүй хариу үлдээх болно.