2011/06/28

Сэтгэл ханамжийн судалгааны мөрөөр

Нэгдсэн эмнэлгийн Чанарын албанаас 5 дугаар сард авсан сэтгэл ханамжийн судалгаагаар үйлчлүүлэгсдийн сэтгэл ханамж 91%, тусламж үйлчилгээний хүндрэл бэрхшээл 10, эм тарианы тасалдал 11 үйлчлүүлэгчид 14 нэр төрөл гарсан. Талархал 44 хүнд 107, санал хүсэлт 6 төрлийн 14 гарсан.

Өмнөх сарын дүнтэй харьцуулбал:
- Тусламж үйлчилгээний хүндрэл бэрхшээл 7-р буурсан
- Сэтгэл ханамж 2%-р буурсан
- Эм тарианы тасалдал 5 хүн, 8 нэр төрлөөр өссөн
-Нэр заагдсан гомдол гараагүй
-Талархал 3-р нэмэгдэж, харин талархал авсан хүний тоо 14-р цөөрсөн дүнтэй гарсан. ТҮХБ-ийн ихэнх нь дараалал их байсан, цахим бүтээлтээс авсан цагийн хуваарийн дагуу эмч нар үзэхгүй байна гэсэн бэрхшээл эзэлж байна.
Судалгааны мөрөөр амбулаторийн үйлчилгээг ЗАА-н тасгаас өдөр бүр хянаж эхлээд байна.

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

сэтгэгдэл үлдээж буйд баярлалаа. Таны бичсэн сэтгэгдэлд удахгүй хариу үлдээх болно.