![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEglyZ8rEAIc6xC9uJfUn610EEZj7jzRU-csIkwskNi49DB1zIsudo3J8Jh6Ubpg15-WIRpWaDUwjw67U5IikBlkYLsBYD34OcR58Z_R0fYUdJ0nwsnXQd4S6JgNQA1BeVeBznodLfe5VjRT/s320/92b04b0f209b4f80e8f972a117687676.png)
Өмнөх сарын дүнтэй харьцуулбал:
- Тусламж үйлчилгээний хүндрэл бэрхшээл 7-р буурсан
- Сэтгэл ханамж 2%-р буурсан
- Эм тарианы тасалдал 5 хүн, 8 нэр төрлөөр өссөн
-Нэр заагдсан гомдол гараагүй
-Талархал 3-р нэмэгдэж, харин талархал авсан хүний тоо 14-р цөөрсөн дүнтэй гарсан. ТҮХБ-ийн ихэнх нь дараалал их байсан, цахим бүтээлтээс авсан цагийн хуваарийн дагуу эмч нар үзэхгүй байна гэсэн бэрхшээл эзэлж байна.
Судалгааны мөрөөр амбулаторийн үйлчилгээг ЗАА-н тасгаас өдөр бүр хянаж эхлээд байна.
0 сэтгэгдэл:
Post a Comment
сэтгэгдэл үлдээж буйд баярлалаа. Таны бичсэн сэтгэгдэлд удахгүй хариу үлдээх болно.